fredag 17. mai 2013

17. MAI!!!

I dag blir det ikke mye tid til blogging...
Men jeg vil si en ting... Bikkja mi kommer aldri til å ha bunad på seg, hverken på 17 mai eller andre dager!
Men, en kinesisk nakenhund må ha gensere! Hun mange flotte gensere som jeg har strikket etter gamle, tradisjonelle Norske mønstre. Fana-, Marius-, Setesdal- osv.. Jeg gikk litt amok med strikkepinnene gjennom høsten og vinteren i fjor.
På bildet har "lille nusk" på seg en setesdalskofte strikket med full mønsterrapport etter det gamle, originale mønsteret. Genseren har ordentlige vevde bånd og tinnhekter i bringa ;-)


Etter at dette bildet ble tatt har jeg rekt opp "ermene" på genseren og strikket lange, mønstrede ermer med påsydde bånd nederst. Jeg synes det ble litt feil med bare vrangborder...
Ha en feiende flott 17. mai alle sammen!!






1 kommentar:

Hei!
Du må gjerne skrive en melding eller kommentar her slik at jeg vet du har vært innom :-)