fredag 6. september 2013

"Let the games begin"...

De ringte det endelig på døren.. Ikke slik å forstå at det aldri ringer på døren her, for det gjør det titt og ofte... men denne gangen har jeg ventet på at posten skulle komme med en bok jeg hadde bestilt fra Danmark.

Nå er BOKEN kommet. Det skal skapes og tegnes modeller -OG JEG SKAL BEGYNNE Å SY IGJEN!! Som presidenten for OL sier når han åpner de olympiske leker: Let the games begin!!



Himmel som jeg gleder meg!
Det kjennes ut som om kreativiteten min har våknet igjen... Ikke helt sikker på om det er så veldig bra for meg og nattesøvnen min. Synes vagt å huske en del svært korte netter i den perioden jeg sydde som mest ;-) Problemet ligger egentlig i ordene "skal bare" (ordene som all trøbbel starter med!)  -jeg skal bare sy ferdig,  -skal bare se hvordan det blir, -skal bare... og plutselig er klokken 06 og hanen sitter og gauler i vilden sky ett eller annet sted i det fjerne om at nå er det på tide å stå opp og gå på jobb....I mellomtiden slår jeg inn den siste knappen i buksa, tar den på meg og rusler avgårde til dagens dont.
Jeg tar det likevel som et godt tegn at det første jeg tenkte på da jeg våknet i morges var en spesiell blusemodell som jeg fikk ide til av en venninne som har sydd masse tidligere.... NÅ kan jeg lage mønsteret :-)
Så gjenstår det bare å se hvordan resultat"listen" blir ;-)


Bjarte Botnen får æren av å avslutte innlegget, og jeg må jo si meg ganske enig i utsagnet ;-)
Norske damer skriver mistenkelig gode kriminalromaner.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei!
Du må gjerne skrive en melding eller kommentar her slik at jeg vet du har vært innom :-)